ďťż
gosiaczkowo
Zresztą czytanie tego samego pytania po raz setny też do najmilszych nie należy. Tak więc najpierw trzeba poszukać, czy już takiego tematu gdzieś nie ma, a potem pytać.

A co o zmiany osobowości - jesteśmy inni co 5 minut razem z naszym tokiem myślenia Zależy w jakim stopniu ta zmiana i czy ma ona pozytywny wpływ na nas.



Mówi się że nie ma głupich pytań,są tylko głupie odpowiedzi lecz czy ja wiem...;p

Jak mawiał Albert Einstein - "... Są dwie rzeczy niemające granic - ludzka głupota i wszechświat, aczkolwiek co do tego drugiego to nie jestem pewien..."

Taa...
Od kiedy napisałem ten temat jakoś nie ma innych tematów z problemami:P



bibol napisał: Powinni robić takie reklamy z szybkimi sugestiami ;D kiedyś takie były że na ułamek sekundy był pokazany napis np Musisz kupić coś tam i my tego nie zauważaliśmy a umysł podświadomy tak ;D przez co czuliśmy wewnętrzną potrzebę posiadania tego "coś tam" ;D Takie reklamy z sugestią "Pamiętaj że śnisz" lub coś w tym guście ;D Obudź się moronie śnij świadomie xd
Wiesz, takie reklamy nie działają sprawdzali w Brainiacu xD ,a po za tym w Wielkiej Brytani sa zakazane i chyba w Polsce tez

To się nazywa przekaz podprogowy. Tak jak mówi Missqu w większości krajach są zakazane takie reklamy. Dziwie się, że w Brainiacu wyszedł im wynik negatywny. Ja oglądałem program jak robili doświadczeniach na uniwersytetach i tam odsetek osób na jak działały takie przekazy był dosyć imponujący.

Możesz odebrać coś nieświadomie (nie zarejestrować świadomie), ale to nie znaczy że taka sugestia działa. Możesz przytoczyć takie badania? Bo z tego co pamiętam sami twórcy "przekazu podprogowego" sami przyznali się, że to ściema.
dnia Wto 10:01, 25 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
By sugestia zadziałała,trzeba chcieć tego by ona zadziałała więc....No,chyba że ktoś potrafi czytać fotograficznie,to inna historia.

J napisał: Możesz odebrać coś nieświadomie (nie zarejestrować świadomie), ale to nie znaczy że taka sugestia działa.

Masz racje Johny. Nie rozdzieliłem tych dwóch rzeczy. Badania polegały na tym, że grupie studentów puszczano film będący wycinkami różnych scen i umieszczano przekaz podprogowy na którym był obrazek jakiegoś zwierzaka. Po emisji filmu badane osoby musiały wybrać z jakim zwierzakiem im się kojarzy ten film.

no właśnie a tam były napisy (W braniacu). NO więc tak tu się robi off-top ,Hoffman dodaj ten link co ci podałem do pierwszego postu, niech jakiś moderator przyklei temat i po sprawie !

O ten link ci chodziło? http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Tak na marginesie to co ja jestem?Wklejacz linków czy jak? jakbyś sam nie mógł tego zrobić